الاثنين، ١٠ ديسمبر ٢٠٠٧

إنا لله وإنا اليه راجعون

بسم الله الرحمن الرحيم "يا أيتها النفس المطمئنة ارجعي إلى ربك راضية مرضية فادخلي في عبادي وادخلي جنتي" صدق الله العظيم

بجد أنا مش مصدقة ولا مستوعبة لسة النهاردة أو دلوقتي حالا عارفة خبر وفاة أحد المدونات وهي "داليا عز" صاحبة مدونة "بنت النيل" وصاحبة فكرة إنشاء "إتحاد المدونين العرب".
الله يرحمك يا داليا ويسكنك فسيح جناته ويثبتك عند السؤال والعرض عليه، اللهم اغفر لها وارحمها وعافها واعف عنها، اللهم أكرم نزلها ووسع مدخلها، اللهم اجعل قبرها روضة من رياض الجنة و لا تجعله حفرة من حفر النار، يا رب عاملها بعفوك وجودك وكرمك ولا تعاملها بعدلك، واجعل مثواها الجنة يا رب.

والله أنا زعلانة جداااا عليكي يا داليا ومش عارفة أنا باكتب إزاي أصلا أنا داخلة النهاردة مدونتك بالصدفة لقيت الخبر يمكن القدر ما امهلناش ان احنا نتعرف على بعض بس انا عارفاكي ومدونتك بالصدفة كانت من أوائل المدونات اللي دخلتها يمكن مكنتش باعلق بس كان بيعجبني البوستات بتاعتك وكمان عجبتني أوي فكرة إنشاء إتحاد للمدونين العرب وكنت هاشترك فيها.

الله يرحمك يا داليا ويصبر أهلك
نسألكم الدعاء والفاتحة

ليست هناك تعليقات: